DELIVERABLE 1 ~ PEER OBSERVATION~ PDG KOHORT 4 TVET PPD KUDAT, SABAH

Syabas dan tahniah kepada 4 PDG Kohort 4 TVET PPD Kudat, Sabah.

Deliverable 1~ Peer Observation adalah tugasan wajib sulung bagi peserta Program Duta Guru Kohort 4 yang perlu diselesaikan sebelum 3 Julai 2023.


Pembimbing Program Duta Guru (PPDG):

Sylvia Miting Pakoi

Pegawai SISC+ TVET

PPD Kudat, Sabah.

Peserta Program Duta Guru Kohort 4:

1. Cikgu Mohd.Firdaus bib Razali -SMK Banggi, Kudat.

2. Cikgu Muhd.Saharuddin bin Bakal - SMK Banggi, Kudat.

3. Cikgu Siti Rohana binti Abdul Shukur - SMK St.Peter Kudat (M), Kudat.

4. Cikgu Anithsia Kapitan - SMK St.Peter Kudat (M), Kudat.

Syabas dan tahniah kepada 4 peserta PDG Kohort 4 yang berjaya melaksanakan tugasan dan pembelajaran mereka pada 22 Jun 2023 dan 26 Jun 2023.

Sekalung penghargaan atas sokongan padu daripada pihak SLT, terutama pengetua dan PK.Pentadbiran SMK St.Peter Kudat (M) dan SMK Banggi yang tidak berbelah bagi.

Semoga kolaboratif erat antara pihak SLT, MLT dan pihak pembimbing daripada pihak PPD Kudat terus seiring dan seirama demi menggapai visi dan misi yang digariskan dalam halatuju pendidikan di negara kita, terutamanya dalam konteks mendukung PdPc sejajar dengan RI 4.0.

Anda boleh menyertai dan menyelami perjalanan pembelajaran mereka sebagai peserta program Duta Guru Yayasan Petronas melalui perkongsian dokumentasi berikut:

1. Pautan Pelaporan Pelaksanaan Deliverable 1 PDG Kohort 4 TVET PPD Kudat : https://online.anyflip.com/ldlkq/eudm/mobile/index.html 

2. Video Pelaksanaan Deliverable 1 PDG Kohort 4 TVET PPD Kudat :https://youtu.be/xncR7UlXya8

#Semua bahan ini adalah sebagai bahan rujukan dan tujuan PdPc dalam bidang pendidikan sahaja. Sebarang plagiat atau pun penggunaan bahan yang bertentangan dengan undang-undang adalah tidak dibenarkan. Pihak kami membuat penafian bagi tujuan negatif tersebut, Harap maklum dan ambil tindakan.

Semoga bermanfaat demi pendidikan Malaysia MADANI.

Terima kasih.

Urusetia

PPDG Kohort 4 TVET PPD Kudat, Sabah.

7:30 pm @ 29 Jun 2023.


Previous Post Next Post