APABILA SI KOSONG BERBICARA...

 " YOU DON'T HAVE TO BE GREAT TO START, 

BUT YOU HAVE TO START TO BE GREAT"

                                                             Zig Ziggler

Syukur Tuhan. Akhirnya...diari bertinta cetusan idea dan perspektif kendiri saya tercatat dalam sejarah blog sulung saya ini. Walau ada 1001 lagi warna-warni yang perlu ditinta pahat di sini, karya sulung penuh dengan rasa suka cita saya paparkan di sini. Ruang ini pastinya nanti bakal dipenuhi dengan karya-karya ciptaan insan tidak sempurna ini yang merupakan garapan dan adaptasi pembelajaran dan pengalaman hidup sepanjang hayat oleh seseorang insan bergelar Cikgu SOBE. Jom, sokong dan sertai kelana hidup sebagai seorang pejuang di bidang pendidikan. Oppss! Jangan lupa ya...Cikgu SOBE juga insan biasa. Pasti ada warna-warni hidupnya yang beliau teruja juga nak kongsi! Jangan lupa singgah selalu ya! 

Uisss...lupa mau kongsi. Terima kasih kepada team AYU terutama Yu Suffi. Tunjuk ajarnya membawa kelahiran blog baru ini. Orang kata, budi baik dikenang sampai bila-bila...kan..

Lagi, orang bijaksana selalu berkata...jangan tunggu betul-betul hebat baru nak mulakan sesuatu. Katanya, bertatih dulu sebagai titik pemula...nanti lama-lama jadi bukit... ar gitew!!

Ohohoho...kata tak pandai menulis. Ni tengok! Dah nak habis dakwat pula. Oklah...kita off record dulu ya. Nanti-nanti kita sambung balik.

Salam perkenalan dari Negeri di bawah bayu.

Kopisangan om aramai tii!

Rajin-rajin lawat kita tau.

Tinta pemula bicara.

12:00PM05012023

Previous Post Next Post